Facebook Şifre Kırma (Programsız ve Eklentisiz)




Facebook'ta şifre kırma veya hesap çalma aslında çok kolaydır. İki kelimeyle anlatmak gerekirse; "ŞİFREMİ UNUTTUM" demeniz yeterli. . . 

Ben size bu şifre kırma olayını maddeler halinde anlatacağım;

  1. İlk olarak Facebook'u açıyoruz.
  2. Facebook'u açtıktan sonra kendi hesabımıza giriyoruz.
  3. Hesabını almak istediğimiz kişiyi seçiyoruz.
  4. Seçtiğimiz kişinin profiline girip adres çubuğundaki adresi kopyalıyoruz.
  5. Hesabımızdan çıkıyoruz.
  6. Şifremi unuttum diyoruz.
  7. E-posta, Telefon yada Facebook Kullanıcı Adı diyen yere kopyalamış olduğumuz adresi yapıştırıyoruz.
  8. Ara deyip ve bu benim hesabım diyoruz.
  9. Bunlara Artık Erişimin Yok Mu diyen yere tıklıyoruz.
  10. Yeni E-posta isteyecektir ve buraya kendimizin veya istediğimiz bir E-posta yazıyoruz.
  11. E-postayı girdikten sonra güvenlik sorusu çıkacaktır.
  12. Eğer bu soruyu da biliyorsanız artık bu Facebook Hesabı sizindir.


Bu şekilde yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. . .




NOT; Ben bunu yapmanızı ahlaki değer olarak pek onaylamıyorum. Facebook hayatımızın bir parçası olduğu için bir nevi özelimizde sayılır. Hiç kimsenin özel haklarımıza gaspetmesini pekte istemeyiz. Bu nedenle kişisel haklara özen göstermeliyiz...


3 yorum

Unknown 11 Nisan 2014 16:28

ben guvenlık sorusu bildigim halde yenı e posta ısttıor gönderitorum şifre sec diyor onuda yapıyorum ama e postaya onay kodu gelmiyor ne yapmalıyımmm

Unknown 12 Nisan 2014 14:36

Sizin yapacağınız tek şey artık onay kodunu beklemek o konuda ne benim nede sizin yapacak bir şeyiniz var. Sağlayıcının geri dönüş hızı etkiliyo burada. . .

Unknown 13 Nisan 2014 00:08

Lütfen yardım çok kötü bir facebook adresini haclemenizi rica ediyorum. adresini vereyim hak vereceksiniz lütfen insanlık için https://www.facebook.com/people/Sami-Acer/100004092144762 facebook adresi bu arkadaslar lütfen rica ediyorum.

Yorum Gönder